Huldiging Olympische Hockey(st)ers van en in Amsterdam

Nieuws afbeelding 6 september 2012

Ga op de foto met je favoriete medaillewinnaar!

Op zondag 16 september a.s. worden de Olympische medaillewinnaars uit de eerste teams van AH&BC in het Wagener stadion gehuldigd. Olympisch kampioenen Eva de Goede, Ellen Hoog, Kelly Jonker, Kitty van Male, Sophie Polkamp en Marieke Veenhoven en zilveren medaillewinnaars  Billy Bakker, Floris Evers, Valentin Verga en Klaas Vermeulen worden op deze eerste competitiedag van de hoofdklasse in het zonnetje gezet. AH&BC nodigt alle hockeyfans  uit Amsterdam en omgeving van harte uit om deze Olympische toppers te zien spelen en te huldigen voor hun fantastische resultaten in Londen.

De hockeyfans kunnen die middag eerst genieten van twee spannende topwedstrijden: Dames 1 en Heren 1 van AH&BC spelen de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen de buren van Pinoké. Na afloop van de wedstrijden vindt de huldiging plaats van de Olympische hockey(st)ers uit Dames 1 en Heren 1 van  AH&BC. Neem vooral je camera mee want daarna is er de gelegenheid om op de foto te gaan met je favoriete medaillewinnaar of - winnares. Wij vragen iedereen om in ruil daarvoor een vrijwillige donatie te doen aan het Jeugdsportfonds Amsterdam. AH&BC heeft zich verbonden aan dit fonds, dat financiële steun biedt aan kinderen die zonder deze steun geen lid kunnen worden van een sportclub.

12.45  AH&BC Dames 1- Pinoké Dames 1

14.45  AH&BC Heren 1 – Pinoké Heren 1

16.15   huldiging Olympische toppers van AH&BC

16.45  gelegenheid om op de foto te gaan met je favoriete medaillewinnaar/winnares