Kijken naar hockey samen met een buddy van de Merenhof

Nieuws afbeelding 4 december 2019

Een bericht met een tip en een vraag 'projectgroep Buddyproject van de Merenhof':

"Bent u in voor gezelligheid, houdt u van nieuwe mensen leren kennen en een praatje te maken? Dan zijn wij op zoek naar u! Wij zijn bezig met een buddyproject voor de bewoners van de Merenhof en hierin zijn wij op zoek naar vrijwilligers, waarmee de bewoners regelmatig gezelschapsactiviteiten kunnen ondernemen.

Wie zijn de bewoners van de Merenhof?

De bewoners van de Merenhof zijn op zoek naar enthousiaste mensen om regelmatig samen leuke activiteiten mee te ondernemen. De bewoners hebben een niet aangeboren hersenletsel of een fysieke beperking in combinatie met een ontwikkelingsachterstand.

Samen hockey kijken!

Een aantal bewoners vinden het gezellig om samen met hun maatje naar de hockeywedstrijden te kijken of koffie te drinken in het dorp. Ze vinden het erg leuk om samen tijd door te brengen. Uw bezorgt de bewoners hiermee een grote lach op hun gezicht!

Bent u geïnteresseerd? Na aanmelding zal er een kort kennismakingsgesprek plaatsvinden waarin u geïnformeerd wordt over de bewoners en van wat er van u wordt verwacht. Uiteraard zal er ook worden besproken wat u van ons kunt verwachten en hoe de samenwerking zal verlopen. In samenspraak zal u aan een maatje worden gekoppeld die bij u past. Afhankelijk van uw beschikbaarheid en die van de bewoners kan worden afgestemd wanneer jullie kunnen afspreken.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Jordy Rekers (namens projectgroep Buddyproject van de Merenhof)"