Evenementen

UNIEKE KANS: SLEEPPUSH CLINIC VAN HOOFDKLASSE SPELER OLMER MEIJER TIJDENS HOCKEYKAMP

Nieuws afbeelding 20 april 2015 Tijdens de meivakantie staat heel Abcoude op zijn kop! Er staan namelijk 3 leuke dagen vol hockey op het programma!

SportWays organiseert van 4 tot en met 6 mei een geweldig hockeykamp op onze club. Van 9.00 uur tot 17.00 uur draait het om hockeyen, spelen en vooral om heel veel lol hebben.

Voor alle leeftijden is er wat wils, want voor hockeyfans van 6 t/m 9 jaar oud staat het Kids-kamp klaar. Voor de oudere hockeyfanaten van 10 t/m 13 jaar oud is het YoungStars programma bedacht. Natuurlijk zal je zoveel mogelijk op je eigen niveau spelen, zodat je heel veel nieuwe hockeytricks leert.

Om het kamp extra speciaal te maken, komt hoofdklassespeler Olmer Meijer langs om een exclusieve sleepclinic te geven! Tijdens deze clinic leert Olmer jou de kneepjes van het vak en kan je hem de hemd van het lijf vragen!

Daarnaast is er dit jaar een nieuw onderdeel tijdens het YoungStars kamp: de SuperSkills Challange! Deze wedstrijd draait om verschillende hockeytechnieken en gave trucs. Lijkt dit je gaaf, maar heb je in de meivakantie maar 1 dag tijd, dan kan je je ook alleen opgeven voor de SuperSkills!

Meld je nu aan voor het kamp op Abcoude en verzeker jezelf van een plek! Zie ook het andere bericht op de website voor meer informatie.