14 MAART: JAWA AANWEZIG OP DE CLUB VAN 9:00-13:00u

Nieuws afbeelding 13 maart 2015

Aankomende zaterdag komt JaWa Sport wederom met een stand staan op de club. Wij zullen er van 9.00 – 13.00 staan met verschillende artikelen en met uitshirts.

Abcoude uit-shirt
Indien u niet in de mogelijkheid bent het op de stand te halen, dan kunt u ook aangeven dat u dit graag wilt ophalen in de winkel te Amstelveen.

U kunt de gewenste maat mailen naar : [email protected] t.a.v. Abcoude uit-shirt.
Onderstaande maten kunt u bestellen:
Jeugd

Dames en heren:
Small
Medium
Large
X-large
X-xlarge

Het is alleen niet mogelijk om met een heel team bij de stand gelijk alle shirts af te nemen. U kunt het beste dan de maten van het team per mailen aan ons door te geven. Dan zorgen wij ervoor dat deze bestelling voor u klaar staat in de winkel de week erop.

De uitshirts zullen ook in de winkel te Amstelveen te koop zijn, maar als uw maat er niet tussen zit dan kunnen we deze voor u bestellen.

Clubcard
Er is helaas geen mogelijkheid om de Clubcard te gebruiken op de stand, maar alleen in de winkel. Dit komt omdat de kaart gescand moet worden en de afhandeling van de aankoop wordt dan verwerkt via een software programma in onze kassa. Achteraf kan de aankoop op de stand ook niet worden verrekend in de winkel. De club is hiervan op de hoogte.

Betaling
Er is geen mobiele pin aanwezig. Men kan alleen met contanten betalen of kiezen voor een éénmalige machtiging. Door middel van een formulier in te vullen wordt het bedrag via automatische incasso van de rekening afgeschreven.