VERSLAG VAN DE WEEK: WAT AJAX NIET LUKTE, DEED ZMC3 WEL: WINNEN!

Nieuws afbeelding 27 januari 2015 Beste hockeyvrienden,

De ZMC3 moest afgelopen zondag 2 wedstrijden spelen bij Sportplaza Groenendaal in Heemstede. Voordat we vertrokken hadden we een kleine vertraging want we konden de snelweg niet op. Een politieagent hield ons tegen ivm de naderende Feyenoord spelersbus. Wat Ajax niet heeft gedaan, deden wij wel…. namelijk winnen!!

De eerste wedstrijd speelde we tegen de Kikkers. We hebben gewonnen met 5-0 en het leuke was dat er 3 verschillende speelsters hebben gescoord namelijk: Somer, Merel en Josephine.

De tweede wedstrijd was tegen IJburg. Een stuk leuker en we hebben deze ook gewonnen met 3-2! Somer maakte het eerste doelpunt en Nathalie de tweede. Het winnende doelpunt werd door Noor gemaakt. Helaas telde mijn doelpunt niet mee want hij was buiten de cirkel! IJburg vond dat niet leuk en kwam de laatste 3 minuten met 2 tegendoelpunten. Het was super spannend! Gelukkig hebben we de pot gewonnen!!!

Groetjes, Emma van Mourik