headerfoto headerfoto
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Clubcard  Aantal vragen: 1
 Lisa Teamers  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Clubcard
FAQ HV ABCOUDE CLUBCARD 

Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in het Clubhuis, deze wordt geleverd door Le Credit Sportif.

Wij introduceren nu ook de Clubcard. Afrekenen aan de bar kan voortaan op drie manieren:

  • Met je gewone PIN-pas;
  • Met de Clubcard (met voldoende saldo).
  • Op het clubhuis met contanten

Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

  • Thuis met iDEAL (minimaal 20 euro): je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam en wachtwoord (uitleg verderop in deze mail)
  • Op het clubhuis met je eigen bank PIN-pas (elk bedrag)

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft HV Abcoude een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in het clubhuis en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij HV Abcoude aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard voor de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere Clubcard.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.lecredit.nl (ook via www.hvabcoude.nl) te bereiken en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 20 euro en maximaal 200 euro zijn.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij HV Abcoude worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je kunt de barvrijwilliger vragen om op "Saldo” te drukken en de pas voor de kaartlezer te houden. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.lecredit.nl (ook via www.hvabcoude.nl te bereiken). Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:

  • Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in.

Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: [email protected]

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de barcommissaris, Email: [email protected]

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.lecredit.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl kan je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij [email protected] Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kan het saldo worden gerestitueerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?

Ja dat kan d.m.v. een verzoek per email naar [email protected] De kosten van een Clubcard bedragen € 5,-.

 

Hoe zit het met de HV Abcoude Clubcard voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de HV Abcoude Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

 

Is er een HV Abcoude Clubcard voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Voor aanvragen kiest u "Aanvragen Clubcard”.

 

Contact

Adres
Ruwelspad 3,
1391JA Abcoude
0294-284070

Postadres
Postbus 107,
1390AC Abcoude

Bank gegevens
Bankrekening :
NL19ABNA0587009977 Contributierekening :
NL98ABNA0587037849