EEN WATERTAPPUNT VOOR ONZE CLUB?
27 juni 2014Hockeyclubs die willen verduurzamen, maken kans op een gratis watertappunt. Onze sponsor ABN AMRO
lanceert namelijk in samenwerking met Nudge, Duurzaam Verenigen en
kraanwaterbedrijven Vitens en PWN een campagne om hockeyverenigingen te laten
nadenken over en te stimuleren om te verduurzamen. In totaal zijn er vier
watertappunten te vergeven. Leden van onder andere THC Hurley uit Amstelveen,
M.H.C. Alliance uit Heemstede en BHV Push uit Breda doen al mee en hebben hun
hockeyclub aangemeld. Wil je dat jouw club ook kans maakt? Ga dan naar
www.nudge.nl/duurzaamsporten
Meld jouw
vereniging aan!
Om kans te maken op een gratis watertappunt kunnen je jouw vereniging voor 15 september aanmelden op de speciale actiepagina;
Er wordt bij aanmelding gekeken naar motivatie waarom jouw vereniging moet gaan verduurzamen. Je hebt tot 15 september de tijd om het bestuur te enthousiasmeren en vervolgens kan er worden gestemd op de verenigingen om te kijken of er genoeg draagkracht is onder de leden. De vier verenigingen met de meeste stemmen die aan alle criteria voldoen winnen een watertappunt.
Duurzaamheid bij ABN AMRO
Voor ABN AMRO is deze actie een manier om de clubs waar
ze sponsor na te laten denken over duurzaamheid. Voor de bank is duurzaamheid
een belangrijke peiler. Vandaar ook dat ABN AMRO voor sportverenigingen een
speciale financiering hebben ontwikkelt, waarbij duurzame initiatieven op de
club tegen gunstige financiƫle voorwaarden kunnen worden gefinancierd.
Bijlage