Lid worden en opzeggen

Lid worden

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Je bent welkom bij onze vereniging vanaf 5 jaar. Na ontvangst van het aanmeldingsformulier ontvang je een bevestiging van de ledenadministratie over je lidmaatschap. Vervolgens neemt de categorieleider contact op over de plaatsing in een team. Trainers en coaches kunnen over dit onderwerp geen mededelingen doen.

Lees het reglement inschrijven bij HV Abcoude.

Aanmelden vanaf 4 jaar

Kinderen vanaf 4 jaar kunnen het hele jaar worden aangemeld, mits hij/zij voor 1 januari van het lopende hockeyseizoen 5 jaar wordt. Als je op of na 1 januari 5 jaar wordt kun je in het volgende seizoen beginnen.

Ben je ouder dan 6 jaar en heb je nog geen hockeyervaring?

Meld je je aan tijdens het seizoen, ben je ouder dan zes jaar en heb je nog geen hockeyervaring? Dan train je de eerste periode en speel je nog geen wedstrijden. Pas bij voldoende bal-stick gevoel word je bij een team ingedeeld. Veiligheid staat voorop!

Heb je al hockeyervaring?

Ook als je eerder hockey hebt gespeeld, kan het voorkomen dat je eerst een periode alleen traint voordat je wedstrijden gaat spelen. Als je je aanmeldt als lid dan hoort daar ook bij dat je in de winter meedoet aan de zaalhockey trainingen en -wedstrijden (vanaf de leeftijd dat je voor veldhockey in een categorie en team bent ingedeeld).

Opzeggen lidmaatschap

Je lidmaatschap beëindigen kan uitsluitend per e-mail vóór 30 april van het veldhockeyseizoen, via [email protected]

We moeten streng zijn op de sluitingsdatum van de beëindiging van het lidmaatschap, omdat per 1 juni alle leden zijn ingedeeld in teams en doorgegeven aan de KNHB. Bij te late afmelding ben je alsnog contributie verschuldigd en komt het team een speler tekort. Informeer je de coach ook even?

Sta je op de wachtlijst voor een andere club? Informeer de categorieleider dan tijdig (dus voor 30 april!), dan kunnen we een afspraak maken.