Technische Commissie

TEAMINDELINGEN VELDSEIZOEN 2023 - 2024

Nieuws afbeelding 18 juni 2023

Beste jeugdleden (en ouders) van HV Abcoude,

Hier zijn ze dan, de teamindelingen voor het veldseizoen 2023-2024! Zie bijlage.

Op basis van input van coaches, trainers, TIPS, tafeltjesavonden en open en kennismakingstrainingen en in overeenstemming met de indelingsprocedure, komen de technisch managers tot een teamindeling die zoveel mogelijk recht doet aan jouw talenten, vaardigheden en sociale contacten.

Ook dit jaar hebben weer veel mensen de nodige tijd en moeite genomen om tot een zo goed mogelijke indeling te komen. Er is input gevraagd aan, en overlegd door categorieleiders, trainers, coaches en ons technisch hart, Hans en Oliver. Dit is vaak onzichtbaar en achter de schermen, soms complex want zo veel mensen, zo veel meningen. Maar het gebeurt altijd met de grootst mogelijke integriteit en objectiviteit.

Mocht je na publicatie nog vragen, opmerkingen en/of verzoeken over jouw indeling hebben, die je niet beantwoord krijgt door het lezen van de indelingsprocedure, stel die dan gerust via email aan de betreffende categorieleider. Daar zijn ze voor!

En mocht het zijn dat je een naam mist, dat is dan iemand, die net is aangemeld en eerst meetraint voor hij/zij in een team wordt ingedeeld.

Er is op woensdag 21 juni 2023 een spreekuur op afspraak in het clubhuis naar aanleiding van de teamindelingen:

Let op: een gesprek is alleen mogelijk bij opgave per mail vooraf (tot en met woensdag 21 juni 2023) aan de technisch manager en betreffende categorieleider.

Tot slot, het volgende:

1. Er wordt alleen gecommuniceerd via email. Stuur je mail dus naar de categorieleider voor jouw categorie.

2. In geval van vragen over de O18- en O16-teams, kun je zelf contact opnemen met de categorieleider van de desbetreffende categorie. Voor jongere teams, mogen dat ook ouders zijn.

Vragen over indelingen Jongste Jeugd gaan direct naar de Technisch Manager Jongste Jeugd (Hans Oostindië,[email protected]).

Vragen over O18, O16 en O14 naar de Technisch Manager Junioren (Oliver Onions, [email protected]).

3. Telefoontjes en aanspreken op straat of in de Plus Koot wordt niet gewaardeerd en bovendien niet in behandeling genomen.

4. Jouw email zal in overeenstemming met de selectieprocedure behandeld en beantwoord worden.

Bij grote/hoge uitzondering kunnen er gedurende het seizoen wijzigingen plaatsvinden in de teamindeling. Er zijn rond de herfst en winterstop evaluaties wat weer wordt meegenomen in de indeling van de zaalteams.

Daarnaast hebben de categorieleiders en de technisch managers van de HV Abcoude (Oliver Onios, Hans Oostindië) op voorhand al een aantal personen benaderd om de coaching van een bepaalde teams op zich te gaan nemen. Deze indeling wordt een paar dagen voor de Let’s Roll op de website gepubliceerd. Voor de teams waar nog geen coach voor is gevonden / aangewezen, gaan wij er van uit dat jullie dit onderling op de Let’s Roll met elkaar regelen.

Geniet van de zomer en zorg dat je in topconditie terugkomt in augustus zodat we volgend jaar een nog weer mooier seizoen beleven.

Namens de Technische Managers,

Hiske Helleman en Jop Ringeling