Technische Commissie

VRIJWILLIGERS GEZOCHT VOOR FUNCTIES IN DE TECHNISCHE COMMISSIE

Nieuws afbeelding 19 mei 2014

Zoals bekend draait onze vereniging op de vrijwilligers. Wij zijn dan ook heel trots en blij met de vele enthousiastelingen op onze club die ervoor zorgen dat alles reilt en zeilt. Maar een vrijwilliger wil ook wel eens iets anders, op de club of daarbuiten, en daarom ontstaan er met enige regelmaat vacatures. Naast de verschillende commissies zoals bijvoorbeeld de sponsorcommissie, de communicatiecommissie en de accommodatiecommissie die altijd nieuwe leden kunnen gebruiken, zijn er specifieke functies met name binnen de technische commissie waarvoor we nieuwe kandidaten zoeken. Voor het komend seizoen gaat het om de volgende rollen:

- wedstrijdsecretaris senioren/veteranen

- wedstrijdsecretaris jeugd 11-tallen

- coördinator ABC jongens

- coördinator senioren

- coördinator wedstrijdformulieren

Vanaf het seizoen 2015-2016 zoeken wij ook kandidaten voor de functies scheidsrechter coördinator en ledenadministratie.

Ook het bestuur wisselt natuurlijk van samenstelling. In verband met het aflopen van de termijn voor enkele zittende bestuursleden zijn we op zoek naar kandidaten voor de functies van Bestuurslid Bar/Evenementen en Bestuurslid Sponsoring.

Het is ontzettend leuk en geeft veel voldoening om een steentje bij te kunnen dragen aan je eigen hockeyplezier of dat van je kinderen. Je bent nauw betrokken bij het reilen en zeilen op de club en leert de vereniging, haar leden en andere vrijwilligers goed kennen. Daarnaast ben je als vrijwilliger natuurlijk uitgenodigd voor het jaarlijkse vrijwilligersfeest!

Heb je interesse voor bovenstaande functies binnen de TC of wil je meer informatie, meld je dan bij Eef Gorter ([email protected]). Voor algemene informatie over een taak als vrijwilliger en als je meer wil weten over de bestuursfuncties kun je terecht bij het bestuur via [email protected].