BESTUUR DRAAGT JEROEN VAN MEERTEN VOOR ALS KANDIDAAT VOORZITTER

Nieuws afbeelding 17 april 2014 Het bestuur is voornemens om tijdens de komende ALV op 26 juni 2014 Jeroen van Meerten, vader van Cato (ME5), Hannah (MFtr) en echtgenoot van Michelle Meijerink (DA), voor te dragen als voorzitter van het bestuur. Jan Duijsens zal op die datum na een termijn van drie jaar terugtreden als voorzitter. Onder Jan’s leiding is verschrikkelijk veel gerealiseerd op de club, waarbij natuurlijk de aanleg van het waterveld het meest in het oog springt. Maar er waren ook andere grote successen, zoals vele sportieve successen, de aanleg van het oefenveld, de invoering van let’s roll en de plaatjesactie.
Jeroen zal zichzelf presenteren tijdens de ALV, maar hier kunnen we alvast een paar van zijn speerpunten voor de komende jaren melden. Als de ALV instemt met zijn benoeming zal Jeroen zich graag inzetten om het trainingsniveau in de breedte verder te verbeteren, meer activiteiten op de zondag te stimuleren, te zorgen voor de organisatie van meerdere toernooien en clinics op de club, de basis van de senioren/veteranen teams te verbreden en de accommodatie verder te verbeteren.