Technische Commissie

GEZOCHT: COORDINATOR(EN) JONGENS ABC

Nieuws afbeelding 27 november 2013

Op zeer korte termijn zoeken we een of twee opvolgers voor de huidige coördinatoren jongens ABC  in de Technische Commissie. Deze functie wordt nu vervuld door Nicoline Smoor en Saskia Nijhoff, die dit al meerdere jaren doen. U kunt zich individueel aanmelden of met z’n tweeën.  Vanzelfsprekend moet een duo goed kunnen samenwerken.

De coördinator is een van de belangrijkste rollen binnen onze vereniging. Hij/zij is als een spin in het web en heeft een sleutelfunctie als het gaat om teamindelingen en contacten tussen spelers, ouders, trainers, coaches en club. Bij het vinden van oplossingen zoekt de coördinator steeds naar de juiste mix van het individuele, het team- en het clubbelang. Het is soms een ondankbare taak, nog veel vaker een heel dankbare omdat je het effect van het werk snel ziet.

Functieomschrijving: intermediair tussen club, spelers, ouders, trainers en coaches/teammanagers. De lead nemen bij teamindeling; troubleshooter waar nodig richting team, ouders of andere clubs.

Competenties: goede communicatieve vaardigheden, overzicht, stressbestendigheid, affiniteit met de leeftijdsgroep, betrokkenheid bij de club, besluitvaardigheid, in staat zijn te laveren tussen belangen van club, teams, spelers en ouders.

Voor nadere informatie kunt u terecht bij de huidige coördinatoren ([email protected];[email protected]) of bij bestuurslid TC Guus Overdijkink ([email protected]). De huidige coördinatoren zullen zorgen voor het inwerken en begeleiden van hun opvolgers.

Meer informatie kunt u vinden in de bijlage.

Bijlage