HAAL JE HV ABCOUDE CLUBCARD OP BIJ DE BAR

Nieuws afbeelding 4 november 2013

Een kleine maand geleden is het nieuwe betaalmiddel de HV ABCOUDE CLUBCARD ingevoerd. Velen hebben deze kaart inmiddels afgehaald, maar nog lang niet iedereen. Doe dat snel (hij is op te halen bij de bar) en ervaar het gemak van de snelheid en veiligheid van betalen en profiteer van het kortingsvoordeel!

Wij willen er ook nog even op wijzen dat het pertinent verboden is "op de pof" consumpties te kopen, en met de nieuwe clubcard is dat ook helemaal niet nodig. Voor geïnteresseerden zijn er teamkaarten te verkrijgen (zie bijlage).

Hieronder en in de bijlage nog even uitgelegd wat de HV Abcoude Clubcard ook alweer inhoudt:

Wat is de HV Abcoude Clubcard?

De HV Abcoude Clubcard is hét nieuwe betaalmiddel. Met deze nieuwe persoonlijke ledenkaart kun je voortaan alle horecabestedingen aan de bar afrekenen, hetgeen je snelheid, veiligheid én voordeel geeft. Nooit meer zoeken naar cash en geen lange wachttijden bij het pinautomaat.

Hoe werkt de HV Abcoude Clubcard?

Je kan je kaart thuis eenvoudig opwaarderen via de website van HV Abcoude. Je moet eerst inloggen met je eigen lidnummer en wachtwoord. Vervolgens kom je via de iDEAL link (klik op het logo) op de website van Le Credit Sportif. Daar kun je de clubcard opwaarderen met een iDEAL transactie. De kaart kan ook opgewaardeerd worden met de pin bij de kassa aan de bar, maar dan kan je geen gebruik maken van de introductie actie (zie hieronder).

Als je iets besteld hebt bij de bar hou je je kaart voor een scanner en wordt het verschuldigde bedrag verrekend met het saldo gekoppeld aan de kaart. Er komt geen geld op de Clubcard zelf te staan. Mocht je de Clubcard kwijt raken, dan kun je hem blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken.

Introductie actie
Als introductie stunt hebben we een eenmalige actie: Als je de kaart vóór het einde van het jaar opwaardeert via iDEAL, krijg je gratis extra tegoed bovenop het saldo. Deze introductie actie geldt alleen voor individuele passen. De bonus is als volgt:

20 euro of meer opladen via iDEAL: 5%

50 euro of meer opladen via iDEAL: 10%

Hoe kom ik aan mijn clubcard?

Voor elk lid is een clubcard besteld. Deze worden aangeboden door ABN AMRO. Vanaf zaterdag 12 oktober kunnen de clubcards worden afgehaald bij de wedstrijdtafel of bij de bar.

Mocht je verder nog vragen hebben: in de bijlage is meer informatie over de nieuwe clubcard te vinden.

Wij wensen je veel plezier en betaalgemak met je nieuwe persoonlijke ledenpas!

Bijlage