Accommodatie commissie

DE ACCOMMODATIE IS VAN ONS ALLEMAAL - WEES ER ZUINIG OP

Nieuws afbeelding 4 oktober 2013
Binnenkort vieren we de opening van ons nieuwe waterveld, een van de meest zichtbare vernieuwingen op onze club. Wat zijn we blij met deze topfaciliteit! En een topfaciliteit moet het natuurlijk blijven, net zoals we de accommodatie in algemene zin in goede conditie willen houden.

Hierbij aan eenieder nog eens een keertje een reminder om de gedragsregels op en rondom de velden te blijven respecteren, want sinds het begin van het seizoen treffen we helaas regelmatig rommel en hockeymaterialen aan die achtergebleven zijn op of rondom de velden na een wedstrijd of training. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus laten we met elkaar zorgen voor een schone, veilige en prettige accommodatie. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de volgende 10 punten:

-1- maak je rommel, dan ruim je dat zelf op - zorg bijvoorbeeld dat je de dug-out schoon achterlaat na een wedstrijd of training, er zijn voldoende vuilnisbakken
-2- geen glas of aardewerk mee het veld opnemen
-3- er wordt niet gerookt op de velden
-4- als je toch wilt roken, doe dat dan alleen buiten op plekken waar anderen er geen last van hebben en deponeer peuken in de daarvoor bestemde tegelasbakken
-5- ruim ALLE materialen op na een training of wedstrijd - goaltjes, pionnen, hoekvlaggen etc. moeten allemaal naar binnen
-6- keepersmaterialen en ballentassen horen achter slot en grendel in de lockers
-7- lever waterkannen en bekers na gebruik weer in bij de bar
-8- blijf als toeschouwer achter de hekken tijdens een wedstrijd
-9- honden aan de lijn en nooit op het veld
-10- fietsen, brommers en scooters op de daarvoor bestemde plekken, auto's op de parkeerplaats.

De accommodatie en de hockeymaterialen zijn van ons allemaal, wees er zuinig op!