WATERVELD GRETIG IN GEBRUIK GENOMEN!

Nieuws afbeelding 27 augustus 2013

Na dik twee maanden van werkzaamheden, was ons nieuwe waterveld  afgelopen vrijdag dan eindelijk bespeelbaar! Ondanks het nog ontbreken van kantplanken en dug-outs, die deze week nog geplaatst worden, hebben al velen van onze vereniging mogen genieten van de nieuwe mat!

Om 17.30 liepen de laatste werklieden ervan af en een uur later stonden de meisjes van MA1 erop. De eerste ballen, pylonen en training op het lang gekoesterde waterveld waren een feit.

Zaterdag volgde de D-Jeugd voor de traditionele D-dag. Naast de jaarlijkse spelletjes, het zwemmen en de afsluitende D-Disco, stond de dag dit jaar natuurlijk in het teken van waterveld technieken. Onze D-jeugd heeft genoten!

De discolampen waren nog niet gedoofd en de muziek nog niet verstomd of de nieuwe generatie HV Abcoude spelers en speelsters betraden zondagochtend het veld alweer. Tijdens de EF Opstartdag speelden alle jongsten hun eerste (oefen-)wedstrijden. Zo hadden de meisjes en jongens F de primeur om de eerste wedstrijden op het waterveld te spelen. Later op de dag kwamen ook nog andere jeugdteams en de heren seniorenteams aan de beurt.

Kortom aan de Abcoudse Hollandse kade kon de Feestweek niet beter ingeluid worden!