Technische Commissie

TECHNISCH BELEIDSPLAN VOOR ALLE LEDEN

Nieuws afbeelding 18 juli 2023

Beste Leden,

Hierbij (inloggen > documenten > technische commissie) presenteren wij het Technisch Beleidsplan 2023 van HV Abcoude. Hierin wordt beschreven welke ontwikkelingen worden nagestreefd en wat er is gerealiseerd sinds er in 2016 voor het laatst een plan op papier is gezet. HV Abcoude staat een kwaliteitsslag voor ogen, die de laatste jaren is ingezet door de inrichting van onze technische structuur.

Dit plan is tot stand gekomen doordat we gebruik hebben kunnen maken van de input van onze vrijwilligers, door middel van een aantal "brainstormavonden” over de technische koers van de vereniging, door input van de technische staf, het bestuur en de diverse commissies, zoals de categorieleiders.

Dit plan is bedoeld als steun in de rug voor de Technisch Managers en de trainers op het veld.Tevens is het bedoeld als richtlijn voor alle vrijwilligers (coaches, trainers, scheidsrechters, spelers, ouders, etc.): dit is hoe wij willen dat vrijwilligers zich gedragen op HV Abcoude en dit wat wij van bepaalde rollen verwachten. Ook ishet een naslagwerk voor alle geïnteresseerden binnen HV Abcoude. Er is een samenvatting van het Technisch Hockey plan bijgevoegd: het gehele plan ligt bij de Technisch Managers, die dit zullen delen met de trainers.

Tot slot, een plan alleen brengt ons niet verder. Het is een levend document dat door discussie verder wordt ontwikkeld en waar nodig regelmatig moet worden aangepast. Daarnaast moet blijken of toepassing van het plan op het veld (bij trainingen en wedstrijden) ook echt werkt. Suggesties, vragen of opmerkingen zijn altijd welkom.

Het beleidsplan is hier te vinden: https://team.lisa-is.nl/Documents

Met sportieve groet,

Bestuur HV Abcoude