Barcommissie

Zonder hulp achter de bar, zondag geen Thé Dansant voor de jeugd. Meld jij je aan? Help de club met de bardiensten.

Nieuws afbeelding 7 oktober 2022

Hockeyfeestjes en Thé Dansants zijn al jaren een begrip voor velen. Dames 1 en Heren 1 spelen thuis. Ouders en jeugd komen naar de club om deze leuke hockeywedstrijden te kijken. Maar ook om samen lol te maken, elkaar te ontmoeten, samen te hockeyen, de muziek gaat steeds harder en de bar is open. Althans...er staat zo’n Thé Dansant feestje voor zondag op de planning, maar die kan alleen doorgaan als er mensen zijn die zich aanmelden om een bardienst te draaien.

Om de jeugd en jong senioren (ook) dit soort feestjes mee te kunnen laten maken, zijn er mensen nodig die een paar uurtjes de bar willen draaien. De ervaring leert dat het een leuke middag en avond is. Je komt er jonger van thuis, want ze zeggen niet voor niks om jong te blijven omring je met jonge mensen! ;-) Dus trek de stoute schoen aan, neem eventueel een leuke partner mee en schrijf je in voor een bardienst, zodat we deze middagen en avonden als club kunnen blijven faciliteren en de jeugd niet naar huis hoeven sturen.

Voor komend weekend zoeken wij nog mensen voor de volgende diensten:
- Zaterdag: 8.15-10.15
- Zondag: 15.30-16.45
- Zondag: 18.00-20.30
- Zondag: 20.30-23.00

Maar er zijn meer openstaande bardiensten, dus kijk in de planning en maak wat tijd in je agenda. Ook met kinderen is het leuk om zo’n bardienst te draaien. Neem ze mee naar de club, laat ze samen lekker buitenspelen of binnen een spelletje doen. Meld jij je ook aan?

Maar hoe kun je de club helpen en een bardienst voor jezelf inplannen?
- Ga naar 'de HVA-app' en druk rechts onderin op ‘…meer’
- Ga vervolgens naar ‘plan uw dienst’ daar zie je hoeveel mensen er gevraagd worden.
- Klik een ‘dag’ en een ‘tijd’ aan en de club is je heel dankbaar!

Door een bardienst te draaien kun je echt iets betekenen voor de club en anderen.

Lees hier alles over de bardiensten. Dit bericht staat ook altijd op de website, met video’s voor extra instructies hoe je bijvoorbeeld koffie moet zetten.

Heb je verder nog vragen, heb je geen app of wil je meteen laten weten dat je dit weekend kan helpen. Mail dan naar Marieke of Josceline via [email protected] of bel/app naar: 06-16374954