Accommodatie commissie

Een prachtig nieuw interieur voor onze club

Nieuws afbeelding 2 maart 2022 De helden van de kluscommissie zijn met versterking van een professionele schilder begonnen aan het opfrissen van het interieur van het clubhuis. De komende weken krijgt het clubhuis boven een prachtige nieuwe look. Op de foto zie je alvast hoe het er ongeveer uit gaat zien.

Dank aan alle vrijwilligers en aan sponsor Loenens Wonen Kleur & Interieur die dit mede mogelijk maken. Mocht je een dag of dagdeel mee willen helpen schilderen, je hulp is zeer welkom! Meld je aan bij Maarten Thier op [email protected].

Door dit project is de bovenverdieping van het clubhuis de komende drie weken helaas beperkt beschikbaar. De kleedkamers, de wc's en keepersmaterialen beneden in het clubhuis zijn gewoon toegankelijk. Onze buitenbar is uiteraard weer open!

Je zal de tent ook nog even moeten missen, want die heeft flink te lijden gehad onder storm Eunice en wordt op dit moment gerepareerd. Enorme pech dus, net op het moment dat we een mooie vloer onder de tent hebben laten leggen. Eind maart zie je de tent weer terug in oude glorie, compleet met vloer en verlichting, waardoor het rondom de buitenbar nog gezelliger wordt. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de vorderingen!