Ravage in het clubhuis

30 april 2010

Een onvoorstelbaar vervelend aanblik…

Woensdagavond jongstleden opende een van onze leden het clubgebouw en trof een ware ravage aan;

De heren wc stond blank, het urinoir zat volgepropt met wc-papier. In een van de dames wc’s was een stortbak kapot getrapt. Onder de mannen wc-bril was poep gesmeerd, de vloer lag vol met maandverband. Een ravage van kapotgegooide appels in de doucheruimte links achter. De schoonmakers en onze installateur Samplonius hebben weer overuren gedraaid, maar bovenal het was beschamend!!

Na enige analyse moet een en ander zondagavond zijn gebeurd… wie heeft iets opgemerkt of gezien??

We hopen dat dit niet weer gebeurt maar indien er toch iets vreemds in het clubgebouw aan de hand is, water op de vloer of een vreemde geur, meld het onze accommodatie commissie gelijk.

Als bestuur zullen we ons gaan beraden hoe we dit in de toekomst kunnen gaan voorkomen of dat we een en ander tijdens trainingsavonden beter kunnen beheren/bewaken.We kunnen ons overigens NIET voorstellen dat bovenstaande ellende door een van onze leden is veroorzaakt.

Wie heeft iets gezien of gemerkt?? Graag tips of ideeën via de mail aan de accommodatie commissie.

Marlies van Ham*

30-4-2010 @ 18:44:38 |Dinsdagmiddag heeft dames dinsdag gespeeld en was alles nog heel. Ook woensdagmiddag was er volgens mij nog niets aan de hand bij de trainingen tot half zes .

Reageer op het nieuws