zaalhockeycommissie

HV Abcoude MD5: de eerste jeugdkampioen in de zaal!

Nieuws afbeelding 27 januari 2020
Zondag 26 januari 2020 hebben wij de eerste jeugdkampioen kunnen feliciteren.

"Met een extra jong team begon MD5 voorzichtig dit jaar voor het eerst op een heel veld. Spannend! Onder de bezielende leiding van topcoaches Victorien, Maartje en Benjamin en trainers Luc en Leo gingen de meisjes met sprongen vooruit. En dat werd beloond! Een aantal meiden gaf zich enthousiast op voor het zaalhockeyteam. En wat is zaalhockey leuk! Helemaal als je dan bijna alle wedstrijden wint en kampioen wordt!"

ZMD5 heeft de competitie afgesloten met 28 punten uit 12 wedstrijden. Een prachtig resultaat voor speelsters en begeleiding. Het shirt van Benjamin zegt het al: Just do it! Wij zijn trots op jullie. Op een later moment in het seizoen zal een officiĆ«le huldiging van alle kampioenen plaatsvinden. Jullie hebben de uitnodiging hiervoor al vast dik en dik verdiend. Gefeliciteerd Anne, Cato, Odes, Hannah, Coosje, Floortje, Lisanne, Lois, Rebekka en Rosa!

HV Abcoude Zaalhockey

Floris Stigter en Edwin Denekamp