ALV: AANTREDEN CASPER HEIJSTEEG EN IVO ZERNITZ - BEGROTING & CONTRIBUTIES GOEDGEKEURD

Nieuws afbeelding 30 juni 2017 Donderdagavond is tijdens de ALV onder grote dankzeggingen afscheid genomen van voorzitter Jeroen van Meerten. Na instemming van de leden heeft hij het stokje overgedragen aan Casper Heijsteeg. Vervolgens heeft Casper in zijn nieuwe rol Ivo Zernitz voorgedragen als bestuurslid Technische zaken. Ook daar stemden de leden mee in. Zowel Casper als Ivo zijn al actief binnen de club en zijn gedreven om zowel het sociale karakter van de club als het hockeyniveau minstens zo goed te houden als het nu is. Veel plezier en succes heren!

Penningmeester Rebecca Massonet gaf toelichting op de voorgestelde contributies en begroting voor het seizoen 2017-2018, die vervolgens door de ALV goedgekeurd werden. De contributies stijgen komend seizoen tussen de 1% en 3%. De contributietabel en begroting zijn te vinden na inloggen op de site, onder "Club - Documenten - Bestuur (ALV)”.

Verder werd door verschillende bestuursleden een korte toelichting gegeven op de plannen voor komend seizoen.