IN MEMORIAM

22 december 2016 Vandaag bereikte ons het droevige nieuws dat Anita de Kleijn is overleden. Als moeder van drie hockeyende zonen, Tobias, Julius en Floris, hebben wij Anita de afgelopen jaren leren kennen als een rustige en nuchtere vrouw met een groot relativeringsvermogen. Iemand die met een rake, humorvolle opmerking de gemoederen onder met name de wat fanatiekere vaders makkelijk tot normale proporties kon terugbrengen. En die ondanks haar ziekte altijd een lach en een vriendelijk woord voor een ieder had. Daarnaast heeft zij zich met veel verantwoordelijkheid gekweten van haar taken als toezichthouder op de financiƫn van de club vanuit de kascommissie.

In Anita verliezen we een ontzettend leuke vrouw die we als club erg zullen missen.

We wensen Emilio en de kinderen ontzettend veel sterkte en moed toe.

Bestuur HV Abcoude