VAN DE VOORZITTER: WIJZIGINGEN BESTUUR

Nieuws afbeelding 21 april 2016

Beste HVA’ers,

Het is toch raar, zo'n tweede seizoenshelft: nu de ontknopingen eraan komen wordt het seizoen weer twee weken onderbroken en moeten er allerlei trucs uitgehaald worden om voor sommige wedstrijden voldoende spelers/speelsters paraat te hebben. We gaan zien hoe dat het volgende weekend allemaal gaat lopen.

Bestuurswisselingen

Op de ALV van 23 juni aanstaande zal een aantal bestuursleden afzwaaien. Na jarenlange inzet eerst als penningmeester en vervolgens als secretaris zal Margot van der Velden het bestuur verlaten. Het bestuur zal Nienke Siemons voordragen als haar opvolgster. Ik wil Margot alvast bedanken voor de vele jaren die ze in de club heeft gestoken en de vele veranderingen, die de buitenwereld vaak niet ziet, die ze heeft ingevoerd. Met Nienke hebben we iemand gevonden die de club goed kent en de ingeslagen weg moeiteloos zal continueren.

Als bestuur nemen we jammer genoeg ook afscheid van Jeroen de Vries (Sponsoring) en Ronald de Bruijn (Bar & Evenementen). Beide hebben aangegeven dat een bestuursfunctie niet meer past in hun agenda en ze hun activiteiten liever in een andere rol willen uitvoeren. In overleg hebben we als bestuur besloten om in een kleinere samenstelling verder te gaan na de ALV in Juni. Tijdens de ALV zullen we hier een nadere toelichting op geven en uitleggen hoe een en ander vormgegeven zal worden.

Om een mooi afscheid te gunnen aan Margot, Jeroen en Ronald roep ik dan ook iedereen op om 23 juni tijdens de ALV aanwezig te zijn.

Familie Toernooi (15 mei) schrijf je zo snel mogelijk in!

15 mei is het zover, dan zal het gezellige familie toernooi plaatsvinden, aan het einde van de mei vakantie. Wij hopen dat jullie al teams hebben samengesteld en op de website staat een link naar het inschrijfformulier. Duimen voor mooi weer en dan gaat het allemaal voor elkaar komen.

Open Dag jongste jeugd op 22 mei.

Op zondagochtend 22 mei zal de open dag voor de jongste jeugd plaatsvinden. Deze ochtend kunnen alle kinderen die Funkey, F of E leeftijd (zeg maar tot en met 10 jaar) hebben naar de club komen om kennis te maken met het spel en de HVA als vereniging. Tal van spelletjes zullen er zijn en ouders zal uitleg worden gegeven over het lidmaatschap van de HVA. Op vele scholen hangen al posters maar als je iemand uit de omgeving kent laat hem/haar komen op de zondagochtend.

We zien elkaar weer op het veld dit weekend

Jeroen van Meerten