STAG EN INTERSPORT DUO SPORT NIEUWE KLEDINGSPONSOREN HV ABCOUDE

Nieuws afbeelding 19 april 2016

Met ingang van het volgende hockeyseizoen heeft HV Abcoude in kledingmerk Stag en leverancier Intersport Duo Sport Gelderlandplein een nieuwe kledingsponsor gevonden. Bij het groeien van de club en haar ambitie past ook een nieuwe professionele uitstraling.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan het samenstellen van het nieuwe tenue. De basis blijft in de herkenbare kleuren van HV Abcoude. Het tenue krijgt wel een restyling en wordt uitgebreid met een trainingspak en uitsokken. De komende jaren zullen we de nieuwe lijn verder ontwikkelen.

NIEUW LOGO

Met de komst van een nieuw tenue introduceren we ook een nieuw logo. Het nieuwe logo is gebaseerd op het oude logo, maar is strakker, frisser en moderner. Het is nog niet helemaal klaar om aan de leden te presenteren, maar dat gaan we uiteraard zo snel mogelijk doen. Veel dank gaat uit naar Pieter Scheltema voor de ontwikkeling hiervan.

TIMING

Komend seizoen is een overgangsjaar en vanaf 2017-2018 is het nieuwe tenue verplicht. Natuurlijk hopen we dat jullie gelijk gaan schitteren in het nieuwe clubtenue en daarom verrassen we jullie met een fantastische introductiekorting! Deze korting is geldig gedurende een aantal weken in het nieuwe seizoen (details wanneer de actie precies is volgen nog).

INTRODUCTIEAANBIEDING

Junioren:

- Thuis-tenue pakket (shirt, rok/broek, sokken) voor EUR 59,- i.p.v. EUR 89,-
- Trainingspak voor EUR 75,- i.p.v. EUR 92,50
- Junior totaalpakket voor EUR 119,- (trainingspak en thuistenue) i.p.v. EUR 182,-
- Uit-tenue pakket (shirt, sokken) voor EUR 25,-

Senioren:
- Thuis-tenue (shirt, rok/broek, sokken) voor €75 i.p.v. € 95,93
- Trainingspak voor € 79 i.p.v. € 97,-
- Senior totaalpakket voor € 139 (trainingspak en thuistenue) i.p.v. € 192,35
- Uit-tenue (shirt, sokken) voor € 29,-

Daarnaast wordt er deze periode een korting van 20% geboden op losse HV Abcoude artikelen.
Voor de helderheid: leden zijn niet verplicht een volledig nieuw uit- en thuistenue aan te schaffen. Het is ook mogelijk alleen een thuisshirt tegen korting te kopen, of te wachten met de aanschaf van een nieuw shirt tot het seizoen 2017-2018.

SAMENWERKING INTERSPORT/STAG/HVABCOUDE

De samenwerking met Intersport en Stag brengt HV Abcoude:

- Tenue van betere kwaliteit
- Verbeterd voorraadbeheer
- 10% korting op sticks & schoenen
- 1x per maand een stand aanwezig op de club
- 2x per jaar een speciale actie met 20% korting voor alleen leden van HV Abcoude
- Betere voorwaarden m.b.t. de aanschaf van materialen voor de club
- Goede bereikbaarheid met gratis parkeermogelijkheid

VRAGEN

Mocht je na het lezen van dit bericht nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected].

TOT SLOT

Het bestuur en de sponsorcommissie zijn ervan overtuigd dat de samenwerking met Stag en Intersport een enorme vooruitgang is voor de club. Natuurlijk beseffen we dat elke verandering een beetje lastig is. Maar we denken dat dit hèt moment is om om te gaan: we hebben het contract met hoofdsponsor ABN AMRO net verlengd en de deal met Intersport en Stag is veel beter voor de club en haar leden dan de huidige deal. Wij kijken dan ook met trots uit naar de presentatie van de nieuwe tenues.