VAN DE VOORZITTER: NIEUW JEUGDBESTUUR

Nieuws afbeelding 16 maart 2016

Beste HVA’ers,

Nieuw Jeugdbestuur HV Abcoude

Het is mij een groot genoegen om het nieuwe jeugdbestuur van de HV Abcoude aan jullie voor te stellen. Met het oog op de toekomst en het belang van de jeugd hebben we gemeend om het jeugdbestuur weer nieuw leven in te blazen. Waar de afgelopen jaren onder bezielende leiding van Floris Stigter vele jeugdevenementen zijn georganiseerd vonden we het toch nodig een officieel jeugdbestuur aan te stellen, voor en door de jeugd.

Het nieuwe jeugdbestuur is als volgt samengesteld;

Voorzitter; Max Brinkhof

Secretaris: Anouk de Vries

Penningmeester: Senna Denslagen

Bestuurslid: Floris de Vries

De komende tijd zal het jeugdbestuur ingewerkt worden. Het heeft al een aantal activiteiten op stapel gezet, zoals het E-toernooi en een bezoek met de C-jeugd aan de EHL. In de eerste periode zullen Hompe Heijmerink en Floris Stigter voor de verschillende onderdelen als mentor beschikbaar zijn en zal ikzelf vanuit het bestuur het aanspreekpunt voor het jeugdbestuur fungeren.

Het is de bedoeling dat de komende jaren het jeugdbestuur een belangrijk onderdeel gaat uitmaken van de activiteiten op de club waarbij hoog in het vaandel door en voor de jeugd zal staan.

Namens het hele bestuur en ik neem aan ook alle jeugdleden, heel veel succes de komende jaren en veel plezier.

Jeroen van Meerten