Technische Commissie

TRAINEN MET STERRE

Nieuws afbeelding 26 augustus 2015
Beste HV Abcoude-hockeyers,
Mijn naam is Sterre Deetman en wellicht hebben jullie mijn naam al eens eerder op de site voorbij zien komen. Ik heb namelijk altijd bij HV Abcoude gehockeyd en speel sinds drie jaar bij de Amsterdamsche Hockey & Bandy Club. Toen ik 17 jaar was debuteerde ik in het eerste dames team van Amsterdam en sinds seizoen 2014-2015 ben ik actief in de hoofdklasse en speel ik met de grote namen op hoog niveau hockey. Dit jaar word ik ook weer actief op HV Abcoude en wel op de volgende manier!
Samen met het bestuur hebben we een pilot opgezet om een aantal kinderen uit de ABC-jeugd een training te geven buiten de reguliere training om. Onder leiding van de technische commissie is een selectie gemaakt van kinderen die aan de pilot deelnemen. De trainingen zullen in het teken staan van de ontwikkeling van een speler of speelster waarbij de techniek centraal staat. De pilot bestaat uit trainingen die ik geef op maandagavond die om de week gevolgd worden en tot de winterstop plaatsvinden. Ik heb ontzettend veel zin om weer deel uit te mogen maken van de hockeyclub en hoop op een plezierige en leerzame maandag avond!
Na deze pilot evalueren we hoe het gaat en hoe we na de winterstop verder gaan. Voor vragen en opmerkingen kunt u terecht bij Guus Overdijkink van de technische commissie.
Tot gauw!
Sterre Deetman