UITNODIGING KICK OFF STRATEGIEPROGRAMMA 8 JUNI

Nieuws afbeelding 1 juni 2015

Beste HVA-er,

Door de meivakantie en een aantal praktische zaken heeft het iets langer geduurd dan verwacht, maar nu gaan we toch echt van start met het strategieprogramma om te bepalen waar we als vereniging voor staan en wat onze doelen zijn voor 2020 (voor meer informatie zie in de bijlage de eerder verstuurde brief aan alle HVA-ers).

Alle (ouders/verzorgers van) leden zijn welkom om deel te nemen aan het programma en zitting te nemen in één van de werkgroepen.  Inmiddels heeft zich al een groep leden gemeld. Er is nog ruimte in de verschillende groepen en als je nog mee wilt doen ben je van harte welkom. Het kost niet veel tijd, het gaat om een paar keer een avond bij elkaar komen om te brainstormen en plannen te ontwikkelen.

We nodigen je bij deze graag uit voor de eerste bijeenkomst, die zal bestaan uit een introductie met wat algemene informatie en een eerste sessie per deelgroep. Deze bijeenkomst is op

Maandag 8 juni

Aanvang: 20:30u

Duur: ongeveer anderhalf uur

Locatie: het clubhuis

Wij hopen velen hier te treffen. Mocht je je nog niet aangemeld hebben maar toch mee willen praten in deze sessies over de toekomst van onze club, dan zou het fijn zijn als we daar van tevoren bericht over ontvangen. Dit kan door een e-mailtje te sturen naar [email protected].

Vriendelijke groet,

Het bestuur en Programmaleiders Aurelie Hudig en Mariƫlle van Kesteren