Technische Commissie

TEAMINDELINGEN VOOR SEIZOEN 2016/2017 - JONGENS

Nieuws afbeelding 12 juni 2016

Beste (ouders van) jeugdleden van HV Abcoude,

Hier is de teamindeling voor seizoen 2016-2017.

Op basis van input van coaches en trainers via TIPS, tafeltjesavonden en selectietrainingen en in overeenstemming met de ondertussen bekende selectieprocedure, maakten we een teamindeling die zoveel mogelijk recht doet aan jouw talenten en mogelijkheden.

Mocht je vragen/opmerkingen over jouw indeling hebben, die je niet beantwoord krijgt door het lezen van de selectieprocedure of veelgestelde vragen op de website, stel die dan gerust aan de betreffende coördinator. Daar zijn ze voor. Een overzicht van coördinatoren per categorie vind je onder aan de pagina.

Op woensdag 15 juni is er op het clubhuis inloopspreekuur naar aanleiding van de teamindelingen:

19.00 - 20.30 D-E-F meisjes en jongens

20.30 - 21.30 A-B-C meisjes en jongens

Graag vooraf aanmelden via de desbetreffende coördinator (ABC) of Hans Oostindie (DEF).

Tot slot, laten we het volgende afspreken:

1.      Er wordt alleen gecommuniceerd via email. Stuur je mail dus naar de coördinator voor jouw categorie.

2.      In geval van vragen over de A- en B-teams kun je zelf contact opnemen met de coördinator van de desbetreffende categorie. Voor de C t/m F-teams, mogen dat ook ouders zijn. Vragen over indelingen D-E-F gaan direct naar de Technisch Manager DEF (Hans Oostindie [email protected] )

3.      Telefoontjes (vooral van jullie ouders) en aanspreken in de Plus Koot worden niet gewaardeerd en bovendien niet in behandeling genomen.

4.      Jouw email zal in overeenstemming met de selectieprocedure behandeld en beantwoord worden.

Twee dingen: deze indelingen zijn niet voor de rest van het nieuwe seizoen in steen gebeiteld. Er worden mogelijk rond de herfst en winterstop wijzingen doorgevoerd mocht daar aanleiding toe zijn. Ten tweede: lijnteams spelen sowieso zaalhockey. Hou daar rekening mee als je in een lijnteam zit.

Jongens en Meisjes F-training worden te zijner tijd geïnformeerd over trainingstijden en worden niet bij naam genoemd in deze indeling.

Geniet van de zomer en zorg dat je in topconditie terugkomt in augustus zodat we volgend jaar een nog weer mooier seizoen beleven.

Namens de Technische Commissie,

Eef Gorter