VAN DE VOORZITTER: IK ZIE U GRAAG OP BLV EN STRATEGIESESSIES

Nieuws afbeelding 23 april 2015

Beste HVA’ers,

Het mooie van deze tijd is dat waar je ook bent je op de hoogte kunt blijven van het reilen en zeilen van de HVA. Ik ben op dit moment in China en hier is de HVA inmiddels ook bekend. Er werd met belangstelling geluisterd hoe wij in Nederland een sport beleven in verenigingverband. In Beijing is het lastig (onmogelijk) een hockeyveld te vinden laat staan dat ze op zondagmiddag gezellig op de club in de zon zitten. Beijing is vooral druk, heel druk.

Inmiddels gaan de zaken in Abcoude gewoon door. Heren 1 zette weer een belangrijke stap naar behoud in de derde klasse. Kennelijk worden ze tegen het einde echt wakker en beseffen ze dat ze best goed zijn. Nog even de klus klaren en volgend jaar vanaf het begin bovenin meedoen. Veteranen B staat er zeer goed voor, natuurlijk willen ze het voorbeeld volgen van het afgelopen seizoen en zij dreigen dan ook richting kampioenschap te gaan, inmiddels 5 punten los.
Overigens kunnen we in de veteranen afdeling nog leden gebruiken: vooral Dames B en veteranen L hebben nieuwe spelers nodig. Hierbij een oproep aan iedereen om in zijn omgeving te kijken of er dames en heren zijn die deze teams kunnen versterken het komend seizoen. Het zou jammer zijn als zij volgend jaar niet genoeg spelers hebben.

Bijzondere Leden Vergadering op 30 April
Volgende week donderdag houden we een bijzondere ledenvergadering met als onderwerp de velden. Zoals jullie weten krijgen we dit jaar een derde veld en wordt veld 2 vervangen. Om de leden goed te informeren hebben we besloten een BLV uit te schrijven. Door de korte termijn waarin alles besloten moet worden is helaas de datum niet gelukkig. Wij beseffen dat sommigen van u op vakantie zullen zijn, maar gezien het proces vanuit de gemeente was een andere datum niet mogelijk. Wij hopen dat velen zullen komen om over de velden te worden ingelicht en het standpunt van het bestuur te ondersteunen.

Strategie sessies
De afgelopen week heeft eenieder (leden en ouders van leden) een mail gekregen met de uitnodiging deel te nemen aan 1 van de sessies waar we u vragen mee  te denken over HVA 2020. Wij vinden het van groot belang om naar de mening van leden te luisteren om daarmee een groot draagvlak te creëren naar de toekomst toe. Mocht u zich nog niet hebben opgeven doe dat dan alsnog, uw mening telt!

Aanstellen technisch manager
Tot slot ben ik heel blij met de aanstelling van Hans Oostindie als Technisch Manager DEF vanaf volgend seizoen, een echte boost voor onze jongste jeugd! Ik wens Hans veel succes en plezier in zijn nieuwe rol!

We zien elkaar weer op de velden dit weekend of tijdens Koningsdag.

Jeroen van Meerten