BLV OP 30 APRIL OVER DE VELDEN, AANVANG 20:30U - DOCUMENTATIE BESCHIKBAAR

Nieuws afbeelding 17 april 2015

Beste HVA-ers,

Hierbij nodigen wij u uit voor een BLV op 30 april met als onderwerp: de velden. De BLV zal aanvangen om 20:30u in ons clubhuis.

Recentelijk heeft de gemeente besloten tot harmonisatie van de behandeling van sportverenigingen met betrekking tot hun accommodaties. Bovendien heeft de gemeente besloten in 2015 een aantal achterstallige en uitbreidingsinvesteringen doen. We zijn de gemeente zeer dankbaar voor deze ontwikkeling. Voor onze vereniging is dit goed nieuws. In het kort betekent dit dat HV Abcoude een 3e veld krijgt en veld 2 vervangen wordt. Op de BLV zullen de leden nader geïnformeerd worden over het proces en de te nemen besluiten.

Het begeleidende document voor deze vergadering is te vinden na inloggen: klik op "club”, vervolgens "documenten”, en vervolgens op "Bestuur BLV”. Het gaat om "20150430_Harmonisatie_BLV.pdf”.

We beseffen dat de BLV in de meivakantie van de middelbare scholieren is. In verband met de planning van de gemeente was het helaas niet mogelijk een andere datum te vinden. Stemmen bij volmacht is mogelijk. Stemgerechtigde leden kunnen een schriftelijke en ondertekende volmacht aan een ander lid meegeven of u kunt u stem per e-mail kenbaar maken via [email protected].