Technische Commissie

GEZOCHT: COORDINATOREN MEISJES D

Nieuws afbeelding 10 maart 2015

Beste ouders,

Sinds de aanvang van hockeyseizoen 2013/2014 coördineren wij samen de Meisjes D-categorie. Daar komt na de Lets'rolldag op 27 juni a.s. een einde aan. Sabrina verhuist deze zomer met haar dochter Quirine naar Haarlem. En Mirjam's dochter Marilou speelt volgend jaar in een Meisjes C-team.

Wij zijn op zoek naar twee ouders die het coördinatorschap van ons willen overnemen. Een club als HV Abcoude is er voor, maar ook dankzij de leden en hun ouders. Dat betekent dat wij allemaal op zijn tijd als vrijwilliger de handen uit de mouwen moeten steken.

Wat wordt er als coördinator zoal van je verwacht?:
- het coördineren van het selectie- en indelingsproces voor de meisjes D;
- beantwoorden en/of doorsluizen van vragen van vooral ouders, het bestuurslid TC, coaches, wedstrijdsecretarissen en coördinatoren D van andere clubs;
- het jaarlijks bijwonen van een aantal vergaderingen van de Technische Commissie;
- het leveren van een bijdrage aan eventuele evenementen (denk aan de WK-dag, lustrumactiviteiten, toernooien voor de D-categorie op onze eigen club).

Ben je:
- enthousiast;
- zorgvuldig en integer;
- ouder van (een) dochter(s), die dit seizoen als tweede- en/of eerstejaars speelt in een E-team;
- bereid tenminste een seizoen het coördinatorschap van de meisjes D op je te nemen.
Neem dan contact op met een van ons (via [email protected] / 06-57709357 (Mirjam) of 06-15026315 (Sabrina)).

Dit alles kost wel wat, maar niet ontzettend veel tijd. De pieken liggen in de periode april t/m mei, eind augustus / begin september en vlak voor de herfstvakantie.

Wij dragen het coördinatorschap graag goed over. Daarom zou het het fijnst zijn als je al vanaf medio april a.s. kan 'meedraaien' in het selectie- en indeelproces voor komend seizoen. Dan leer je 'het klappen van de zweep', weet je volgend jaar wie (tussen al die 'blonde' staarten) wie is en ken je de achtergrond van de indeling van alle meisjes in een bepaald team.

Bij een overaanbod aan ouders voor het coördinatorschap wordt er geloot ;-). Wij horen graag van u!

Hartelijke groet,

Sabrina Sperling en Mirjam Bach