Technische Commissie

TEAMINDELINGEN VELDSEIZOEN 2024 - 2025

Nieuws afbeelding 16 juni 2024

Hier zijn ze dan! De teamindelingen voor het veldseizoen 2024 - 2025. Zie bijlage.

Ook dit jaar hebben we met z’n allen de nodige tijd en moeite genomen om tot een zo goed mogelijke indeling te komen.

Op basis van input van technisch managers, categorieleiders, coaches, trainers, TIPS, tafeltjesavonden en in overeenstemming met de indelingsprocedure, komen we tot een teamindeling, die zoveel mogelijk recht doet aan jouw talenten, vaardigheden en sociale contacten.

Dit is vaak onzichtbaar en achter de schermen, soms complex, want zo veel mensen, zo veel meningen. Maar het gebeurt altijd met de grootst mogelijke integriteit en objectiviteit.

Mocht je na publicatie nog vragen, opmerkingen en/of verzoeken over jouw indeling hebben, die je niet beantwoord krijgt door het lezen van de indelingsprocedure, stel die dan gerust via email aan de betreffende categorieleider. Daar zijn ze voor!

Er is op woensdag 26 juni 2024 een spreekuur op afspraak in het clubhuis naar aanleiding van de teamindelingen. Mocht je een afspraak willen maken, dan kan dit via de categorieleider.

Tot slot, het volgende:

- Er wordt alleen gecommuniceerd via email. Stuur je mail dus naar jouw categorieleider.

- Telefoontjes en aanspreken op straat of waar dan ook in ons dorp wordt niet gewaardeerd en bovendien niet in behandeling genomen.

- Jouw email zal in overeenstemming met de selectieprocedure behandeld en beantwoord worden.

- Door ontwikkelingen in een team of van een individu of door aantallen van een team, kunnen er gedurende het seizoen wijzigingen plaatsvinden in de teamindeling. Er zijn rond de herfst en winterstop evaluaties, wat weer wordt meegenomen in de indeling van de zaalteams.

- Daarnaast hebben de categorieleiders en de technisch managers van de HV Abcoude op voorhand al een aantal personen benaderd om de coaching van een bepaalde teams op zich te gaan nemen. Voor de teams waar nog geen coach voor is gevonden / aangewezen, gaan wij er van uit dat jullie dit onderling op 29 juni tijdens de de Let’s Roll met elkaar regelen.

Geniet van de zomer en zorg dat je in topconditie terugkomt in september zodat we volgend jaar een nog weer mooier seizoen beleven.

Namens ons allemaal,

Wibo Elink Schuurman en Kiki Meijerink