Vrienden van Abcoude

Word ook een Vriend van Abcoude

Direct naar het inschrijfformulier

Iedereen die HVA een warm hart toedraagt kan lid worden van De Vrienden van HV Abcoude en onze vereniging ondersteunen met geld en goede wil. Dankzij de donaties kunnen we bijvoorbeeld zitbanken langs de velden plaatsen en het terras verbeteren. In de toekomst willen we graag een veilige speelplaats voor de kleinste toeschouwers realiseren en een nieuwe geluidsinstallatie voor het clubhuis aanschaffen. Het doel is minstens 100 Vrienden van HV Abcoude bij elkaar te brengen.

Wat doen de Vrienden van HV Abcoude?

De vriendenclub maakt projecten mogelijk waarvoor geen budget is vanuit de ledenbijdrage of de sponsoren. De Vrienden van HV Abcoude bepalen in overleg met het bestuur welke projecten ondersteund worden. Naast de jaarlijkse donatie kan de vriendenclub bijvoorbeeld een veiling, galafeest of diner organiseren. De opbrengst uit dit soort activiteiten mag ook, geheel of gedeeltelijk, gekoppeld worden aan een goed doel.

Jaarlijkse bijeenkomst vriendenclub en sponsoren

Minstens eens per jaar komt de vriendenclub bij elkaar om mogelijke projecten aan te dragen en te bespreken. Dit gebeurt samen met de sponsoren en eventuele introducees. Er komt dan ook een interessante spreker en afhankelijk van de opkomst – en sponsorbijdragen – wordt deze netwerkborrel aangevuld met een barbecue. We kennen onze leden; dit belooft een gezellig evenement te worden.

Hoe kun je Vriend van HV Abcoude worden?

Ben je actief hockeyer, oud-lid of (groot)ouder van een jeugdlid? En wil je de club actief steunen met een donatie? Dan kun je lid worden van Vrienden van HV Abcoude voor een bedrag van minstens € 100,00 per jaar (inclusief administratiekosten). Het gaat om een individueel lidmaatschap, maar kan wel via een bedrijf gefactureerd worden.

Wat krijg je ervoor terug?

Naast de netwerkmogelijkheden maak je kans op eeuwige roem, dankzij een speciale vermelding op website en in/rondom clubhuis). Je kunt bepalen waar de vriendendonaties aan worden besteed. Niet op de laatste plaats bouw je mee aan een hogere betrokkenheid bij onze vereniging. Dat helpt bijvoorbeeld ook om de bestuurs- en vrijwillligersfuncties wat makkelijker in te vullen.

Meer informatie

Wil je nog meer details over de mogelijkheden om Vriend van HV Abcoude of sponsor te worden, neem dan contact op met ons via [email protected].