Berichten voor website, Facebook, etc. mail je naar [email protected]

Nieuws afbeelding 24 mei 2013

Als je een bericht of een wedstrijdverslag hebt voor de pers, de website of de app stuur dan je informatie met foto naar [email protected].

Berichtjes voor de wekelijkse nieuwsbrief moeten uiterlijk de DONDERDAG voor de vrijdag dat de nieuwsbrief uit gaat binnen zijn.

De leden van de communicatiecommissie beheren het e-mail adres en plaatsen je bericht zo snel mogelijk. Wij kijken even mee naar de inhoud en de wijze van communiceren. Ook helpen we je bij het verspreiden van je eventuele persbericht. Er vindt meestal een redactieslag plaats, dus als je graag je bericht nog een keer wilt lezen voordat we het plaatsen, geef dat dan even aan.

Ook voor andere feedback over de communicatie op de club kan je ons via dit e-mail adres benaderen.

De communicatiecommissie