Ledenadministratie

Opzeggen lidmaatschap voor 30 april 2022

Nieuws afbeelding 6 april 2022

We willen natuurlijk heel graag dat je lid blijft van onze club! Maar we begrijpen ook dat er soms redenen zijn waarom je wilt of moet opzeggen.

Lidmaatschap opzeggen
Als je je lidmaatschap wilt beëindigen, laat dat ons uiterlijk 30 april 2022 schriftelijk  weten via onze ledenadministratie ([email protected]) Ontvangen wij je opzegging daarna, dan ben je nog een jaar contributie verschuldigd.

Waarom is dat zo?
Na 30 april gaan wij aan de slag met de indeling van de nieuwe teams en de aanmelding van de teams bij de KNHB voor het nieuwe seizoen. Ook worden trainers gecontracteerd en allerlei andere afspraken gemaakt waarbij de club financiële verplichtingen aangaat.

Wat doe je als je (nog) niet zeker weet of je op wilt zeggen?
Het kan best zijn dat je niet zeker weet of je door kunt of wilt gaan met hockey. Bijvoorbeeld omdat je nog niet weet of je zult slagen voor je examen en waar je je vervolgopleiding gaat doen.  Overleg bij twijfel ALTIJD met de ledenadministratie wat je het beste kunt doen. Niks zeggen of niks doen en wachten met opzeggen tot ná 30 april is géén optie!

Dus…. niet vergeten:
Afmelden of aanpassen lidmaatschap uiterlijk 30 april 2022 via een e-mail naar [email protected]. Je ontvangt daarna een bevestigingsmail.