Sportiviteit en respect

De Blauwe Kaart

Nieuws afbeelding 11 september 2020

Dit seizoen doet HVA weer mee met het KNHB-initiatief de Blauwe Kaart, een kaart om wél trots op te zijn. De Blauwe Kaart is een compliment voor de tegenstander, speciaal voor de Jongste Jeugd! Zo laat je je tegenstanders na de wedstrijd weten waarom je ze zo sportief vond. En ook dit jaar maakt één team aan het einde van het jaar kans op een speciale prijs!

Hoe werkt het?

Maak een foto van je Blauwe Kaart vóórdat je deze aan je tegenstander geeft en stuur de foto naar [email protected]. Elke nieuwsbrief lichten we een foto met compliment uit en aan het einde van het jaar kiezen wij uit alle inzendingen een winnaar voor het leukste, sportiefste en/of meest bijzondere compliment.

Blauwe Kaart halen voor je thuiswedstrijd? Ze zijn te verkrijgen aan de bar.

P.S. - Met het insturen van een foto geef je toestemming om deze te laten plaatsen in de nieuwsbrief en op de socials van HV Abcoude.

Sportieve groet,

Commissie Sportiviteit & Respect