Uitnodiging ALV HVA 11 juni bij de Eendracht Abcoude

Nieuws afbeelding 1 juni 2020

Best (ouder/verzorger van) lid van HV Abcoude,

Graag nodigt het bestuur je uit voor de ALV op donderdag 11 juni aanstaande, om 20:30 uur in de Hanebalken, Eendracht Abcoude. De vergadering staat in het teken van de begroting, recente ontwikkelingen binnen de club, een voorstel voor LED verlichting, een voorstel Lid van Verdienste en een Erelid en twee bestuurswissels van de voorzitter en bestuurslid technische commissie.

De stukken voor deze vergadering kun je downloaden via onze website. Hiervoor log je in (links bovenin op homepage), waarna je bovenin bij het dropdownmenu 'club' kiest, onderdeel 'documenten' en vervolgens 'bestuur (ALV)'. Goed om te weten: we leggen geen geprinte stukken meer klaar op de avond zelf, er gingen er te veel rechtstreeks de papierbak in.

Graag aanmelden ALV 11 juni 2020

In verband met de corona-maatregelen is de locatie van deze ALV niet op de club, maar in de Eendracht. De ruimte 'de Hanebalken' heeft in verband met de 1,5 meter richtlijnen beperkt plek. We willen u daarom vragen zich van te voren aan te melden. U kunt ervoor kiezen om live aanwezig te zijn of, indien er animo is, willen we een livestream aanbieden. Graag horen we waar de voorkeur naar uitgaat. U kunt zich aanmelden voor de ALV door een mail te sturen naar [email protected].

Graag tot de 11e!

Namens het bestuur,