Word jij de Oranje ambassadeur?

Nieuws afbeelding 3 april 2019
Het zal je vast niet zijn ontgaan: de internationale strijd in de gloednieuwe FIH Pro League draait inmiddels op volle toeren! Tussen maart en juni spelen de Oranje Dames en Oranje Heren in totaal 15 thuiswedstrijden in diverse stadions verspreid over het land. Tijdens de wedstrijden zorgt de bond voor de ultieme OranjeHockey-beleving, van spectaculaire duels tot leuke activiteiten op het complex.

Gezocht: Oranje ambassadeurs

De ambassadeur is binnen de vereniging het aanspreekpunt van de KNHB over alles wat met de Oranje elftallen te maken heeft. De ambassadeur is als eerste op de hoogte van de evenementen en (verenigings)acties rondom de Oranje Dames en Oranje Heren. Hij of zij kan de bond vervolgens helpen met de promotie van evenementen en de opzet van Oranje-activiteiten binnen onze vereniging. De komende periode gaat het om de thuiswedstrijden en de Grand Final van de FIH Pro League, maar we zullen de Oranje ambassadeur bijvoorbeeld ook inschakelen bij grote internationale toernooien zoals een EK of WK.

Profiel Oranje ambassadeur
De KNHB is op zoek naar iemand die midden in de verenging staat. Die weet wat er speelt binnen de club, makkelijk aanspreekbaar is en de juiste mensen kent om dingen in gang te zetten. Maar boven alles moet deze persoon een Oranje Hockey-hart hebben. De Oranje ambassadeur houdt van organiseren, neemt initiatief en vindt het leuk om, samen met de KNHB, het Oranje-vuur aan te wakkeren bij de fans.

Ja? Ga jij het doen? Fijn! Mail naar Nienke Siemons, [email protected].