Leden

HV Abcoude levert districtskampioenen shoot out

Nieuws afbeelding 16 juni 2018

Afgelopen zondag 10 juni werden de districtskampioenschappen shoot out bij hockeyclub Alliance gehouden.

Via de clubkampioenschappen hadden Philip, Joep, Julien, Carlijn en Plinke zich als spelers en Mats als keeper geplaatst.

Helaas was Philip door een gebroken arm verhinderd en mocht Julien Filius meedoen. En Plinke kon helaas ook niet meedoen.

Carlijn plaatste zich rechtstreeks via de poule ronde voor de halve finale en Joep en Mats haalden de halve finale via de herkansingsronde.

In de halve finale hebben ze het heel goed gedaan en behaalden ze alle drie de finale en zijn ze door naar de landelijke finale shoot out, die op 24 juni bij hockeyclub Zwart-Wit in Breda wordt gehouden (de landelijke finale maakt als officieel side-event onderdeel uit van de Champions Trophy in Breda) .

Heel knap gedaan en we wensen Carlijn, Joep en Mats heel veel succes tijdens de landelijke finale.