Word Vriend en kom naar de thema-avond op 1 juni

Nieuws afbeelding 24 mei 2018

De Vrienden van HV Abcoude bepalen in overleg met het bestuur welke projecten ondersteund worden. Minstens eens per jaar komt de vriendenclub bij elkaar om mogelijke projecten aan te dragen en te bespreken.

Je bent Vriend van HV Abcoude voor een bedrag van minimaal € 100,- per jaar

Geïnteresseerd? We maken het nog aantrekkelijker, want als je nu Vriend wordt dan ben je uitgenodigd voor de thema-avond van 1 juni!

Samen met onze hoofdsponsor ABN AMRO organiseren we een interactieve avond voor alle Vrienden van en sponsoren van HV Abcoude. Speciale gast is international (net weer terug in de selectie!) en speler van HC Rotterdam, Jeroen Hertzberger. Hij deelt zijn ervaringen als hockeyer en ondernemer over het thema "Haal het beste uit jezelf". De avond heeft een culinair tintje met een o.a. een kaasproeverij, verzorgd door Anna Haen.

Vanaf 19.30 uur bent je van harte uitgenodigd op het clubhuis van HVA. Voor de 'Vrienden van' en voor iedereen die 'Vriend van' wordt zijn de eerste twee consumpties van ons! Dus neem je inschrijfformulier mee of schrijf je meteen in: http://bit.ly/inschrijfformuliervriend