NIEUWS OVER THUIS- EN UIT(!)TENUES

Nieuws afbeelding 18 september 2014

Veel leden zullen het wel al gemerkt hebben: als gevolg van leveringsproblemen bij de buitenlandse fabrikant kan JAWA op dit moment nog niet aan de vraag naar HV Abcoude tenues voldoen. Heel vervelend, ook andere clubs hebben hier last van. JAWA zal daarom aanstaande zaterdag 20 september niet aanwezig zijn op de club. Het goede nieuws is dat de problemen bij de fabrikant inmiddels zo goed als opgelost zijn, dus we verwachten dat de shirts zeer binnenkort weer leverbaar zijn. JAWA komt dan ook zo snel mogelijk met een goed bevoorrade stand op de club. We zullen dat natuurlijk aankondigen via de website.

Ander nieuws betreft onder andere uittenues: de club is in samenwerking met JAWA een officieel uit shirt en enkele andere HVA hockeyartikelen aan het ontwikkelen. De leverdatum van dit alles is nog niet bekend, maar we houden u natuurlijk op de hoogte. Houd de website in de gaten!