HVA ZICHTBAAR EN SUCCESVOL AANWEZIG TIJDENS RONDE VAN ABCOUDE

Nieuws afbeelding 27 augustus 2014

De feestweek is begonnen! Traditiegetrouw met de Ronde van Abcoude. En inmiddels ook traditiegetrouw met de deelname van veel leden en soms zelfs hele teams van HV Abcoude aan dit sportieve evenement. Vooral tijdens de 3km en 5km waren de HV shirtjes zichtbaar aanwezig. En op www.uitslagen.nl is te zien dat onze leden goede prestaties hebben geleverd.

Als kick-off van ons plan om dit jaar elke week een team te vragen verslag te doen van een wedstrijd, hierbij het eerste verslagje van dit jaar, geschreven door Koen Eggen uit de JD1, dat bijna voltallig meedeed aan de Ronde van Abcoude:

"Wij, de jongens D1, gingen dinsdagavond in plaats van trainen hardlopen, de Ronde van Abcoude. Ik zou sowieso gaan lopen, maar ik vond het leuker om met mijn hele team te lopen. De meesten deden de 5 kilometer maar sommigen deden de 3 kilometer. Sybe Melsert (zie foto!) heeft het heel goed gedaan op de 3 kilometer, want hij was als 4e gefinisht en als 1e van Abcoude! Er gingen wel meer teams samen lopen en dus zag ik heel veel hockeyshirtjes. Mijn trainers Floris Stigter en Floris de Vries deden ook mee en deden de 5 kilometer. Ik vond het weer hartstikke leuk om mee te doen en ben er volgend jaar zeker weer bij!"