CLUBHUIS ELKE WEEK IN TEKEN ANDER WK LAND

Nieuws afbeelding 7 maart 2014

Vanaf vandaag staat ons clubhuis in Abcoude in het teken van het WK Hockey in Den Haag. Elke week zet de actieve activiteitencommissie een deelnemend land van dat WK in het zonnetje. Natuurlijk horen daar de vlag, wat (hockey-)informatie en een lokale traktatie bij. Om alvast een tipje van de sluier te lichten, vind je op de website in een aparte rubriek 'Even voorstellen'.... een aantal vragen over het WK land van die week. De antwoorden zijn zaterdag op de club te vinden.

Afgezien van nog meer hockeyplezier hopen we hiermee bij te dragen aan de landelijke WK thema’s ‘verbinden’ en ‘gezonde voeding’ en vooral iedereen nog enthousiaster te maken voor ons eigen WK, tijdens de WK Clubdag op donderdag 29 mei. Dan organiseren veel hockeyclubs in Nederland een speciale dag, waarbij elke club met de eigen leden alvast het WK viert. Bij hun eigen club kunnen leden van 4 tot 18+ jaar die dag meedoen aan sportieve activiteiten die in het teken staan van de WK landen. Zo beleven de kleinste hockeyers Stockey's geheime avonturen, terwijl de oudere een mini-WK spelen. Meer informatie en het programma staan elders op de site.