MELD JE NOG GAUW AAN VOOR HET VRIJWILLIGERS-BEDANKT DINER + SENIORENFEEST OP 22 MAART

Nieuws afbeelding 18 maart 2014

Het bestuur van HV Abcoude nodigt al haar vrijwilligers uit voor het jaarlijkse vrijwilligersfeest. Met dit feest willen wij alle vrijwilligers bedanken. Wij zijn trots op alle actieve leden die de club tot een succes maken.

Voor wie?
Diner: Iedereen die zich onbetaald inzet voor de vereniging, anders dan voor de reguliere taken zoals bar- en wedstrijdtafeldiensten en rij- en scheidsrechtersbeurten. (Aanmelden via [email protected] )

Feest vanaf 21:30u: Voor de vrijwilligers, seniorenleden en partners van beide groepen

Progamma
19.00 uur: Borrelen
19.30 uur: Aan tafel: een heerlijke kaasfondue en aansluitend gevulde soesjes
21.15 uur: Go Funkey! Onder begeleiding van het Funkey team het veld op
21.30 uur: Feesten met DJ Bart en The Abcowboys
(met een korte BLV aan het begin van het feest)
00.30 uur: Het licht gaat aan

Aanmelden voor diner
Geef je per email op voor de feestavond en laat ons weten: jouw naam, jouw vrijwilligersactiviteit van afgelopen jaar, en of je partner vanaf 21.30 uur ook op het feest aanwezig is. Meld je ook aan als je alleen naar het feest komt. Stuur ‘m naar [email protected].

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door Cafe Restaurant de Eendracht, Remko’s Brood en Taartjes, de Lindenhoff en Rank Wijn uit Baambrugge. De organisatie is in handen van het Funkey team.

Geef je snel op, want vol = vol!
(we kunnen 110 vrijwilligers plek geven bij het diner)