Wedstrijdtafel

HET DIGITAAL AFHANDELEN VAN DE WEDSTRIJDFORMULIEREN KAN NU OOK VIA DE APP

Nieuws afbeelding 13 september 2013
Vanaf deze week kunnen de wedstrijdformulieren ook via de nieuwe app afgehandeld worden!

En dan nog even in de herhaling om boetes van de KNHB te voorkomen:

- ALLEBEI DE SCHEIDSRECHTERS moeten reageren in de digitale afhandeling van het wedstrijdformulier. Als dit niet gebeurt levert dat een boete op.

- Voer de standen METEEN NA DE WEDSTRIJD in aanwezigheid van de tegenstander door, zodat ter plekke overeenstemming verkregen kan worden over de eindstand. Als er later onenigheid ontstaat over de eindstand of correcties doorgevoerd moeten worden legt de KNHB een boete op.

- Zorg dat het digitale formulier op tijd afgerond is (uiterlijk zondagavond). Bij vertragingen berekent de KNHB een boete.

Het is misschien goed te weten dat de KNHB de boetes gelijk op maandag automatisch oplegt aan de clubs. Deze boetes worden doorbelast aan het betreffende team. Dus, ben je bewust van je taak en handel deze zorgvuldig af. Dat bespaart een hoop geld en ergernis!