Materiaalcommissie

Wij missen ballen. Maar wat zijn de afspraken op onze club over ballen?

Nieuws afbeelding 10 oktober 2022

Sinds de start van het seizoen zijn we al bijna 500 club-hockeyballen kwijt.

Wat zijn de afspraken bij ons op de club eigenlijk met betrekking tot de hockeyballen die uitgeleend worden door de club?

• Alleen de JEUGDTEAMS en de BENJAMINS trainen met een houten kist met hockeyballen. Alle teams en trainers zorgen dat alle ballen aan het eind van de training weer in de kist liggen en de kist op slot in de gang wordt teruggezet. Natte hesjes even in de kleedkamer uithangen.
  • Alle SENIOREN- EN VETERANENTEAMS trainen met hun eigen ballentas. In deze ballentas zitten 60 hockeyballen, wat pionnen en vaak een paar hesjes.
  • Alle 11-TALLEN hebben 10 hockeyballen gekregen in hun keeperstas om in te slaan voor de wedstrijd.
  • Alle 8-TALLEN hebben 8 hockeyballen gekregen in hun keeperstas om in te slaan voor de wedstrijd.
  • Alle 6-TALLEN hebben 6 hockeyballen gekregen in hun keeperstas om in te slaan voor de wedstrijd.
  • Alle 3-TALLEN hebben 3 hockeyballen gekregen om in te slaan voor de wedstrijd.
  • De FUNKEY traint nog niet met hockeyballen, maar met andere zachtere ballen.
  • In je tas mee naar huis zitten 0 hockeyballen van de club.

Dus kijk alsjeblieft alle tassen even na en lever teveel ballen weer in.

Er staat nu een kistje in de gang met leen-hockeyballen waar ze ingeleverd kunnen worden.

PS: Als experiment gaan we een kistje met een paar leen-hockeyballen van de club in de gang plaatsen.

Dus kom je in je vrije tijd lekker hockeyen, mag je daaruit een bal lenen als je die daarna weer terug in het kistje legt.

En goed om te weten; ballen die je vindt op de club zijn vaak van de club, fijn als we die voortaan samen kunnen verzamelen!

Veel plezier!