Teamuitje? Haal geld op voor onze club op 27 juni

Nieuws afbeelding 3 juni 2021

De Lionsclub Abcoude-Baambrugge organiseert ook dit jaar weer op zondag 27 juni een recreatieve fietsdag. Met deze tocht kunnen deelnemers geld verdienen voor hun lokale vereniging.

Met en voor je club

De Rabobank heeft in totaal € 5.000,- beschikbaar gesteld (bij min 200 deelnemers, daaronder naar rato). Dit bedrag wordt over de verenigingen verdeeld, afhankelijk van het aantal deelnemers dat per vereniging meedoet. Dat betekent: hoe meer deelnemers per club, hoe hoger de opbrengst voor die club. Het is dan ook de moeite waard om dit met zijn allen voor je vereniging te doen. Laat iedereen in actie komen: vrienden, familie, buren en kennissen, iedereen is welkom! Gezellig om mee te doen, en je doet ook nog daadwerkelijk iets voor je club!

Het sponsorbedrag mag de vereniging vrij besteden aan bijv. nieuw materiaal, een einde seizoensbarbecue/feest ofwel een goed doel. Deelnemers die meerijden zonder vereniging kunnen met hun deelname de Voedselbank steunen. Er zijn 3 routes van verschillende lengtes uitgezet: 20, 45 en 65 kilometer.

Wanneer en waar

• Datum: zondag 27 juni
  • Startlocatie: de startlocatie volgt
  • Starttijd: In verband met de Corona maatregelen ontvangt ieder vantevoren een starttijd tussen 9:00 en 11:00 uur

IVM COVID vragen we iedereen zelf van tevoren tickets te boeken en de QR code bij de start te tonen.

De Mobiele Fietsenmaker biedt wederom gratis zijn diensten aan.

Omstreeks 16.00 uur vindt de afsluiting van de fietstocht en de uitreiking van de cheques aan de clubs plaats bij de Eendracht.

Kosten & inschrijven

€ 5 voor volwassenen en € 2,50 voor kinderen tot 12 jaar.

Inschrijven via deze link: