LET OP: NIEUWS VAN VERSCHILLENDE CLUBS!!!!

29 september 2010
MHC CASTRICUM:
Binnenkort zal er begonnen worden met de bouw van ons nieuwe clubhuis.  Vanaf zaterdag 11 september zullen wij gebruik maken van het clubhuis van de handbalvereniging.  Dit gebouw ligt aan de noordkant van het welbekende parkeerterrein van sportpark Wouterland, oftewel tussen veld 1 en veld 3 van MHCC. Het adres blijft ongewijzigd.
Het nieuwe clubhuis zal naar verwachting medio mei 2011 worden opgeleverd.

AMHC WESTERPARK:
Alle senioren thuiswedstrijden van AMHC Westerpark worden tot minimaal november gespeeld op de velden van Xenios.

H.B.S:
HBS bouwt een nieuwe clubhuis.  Op de noodlocatie aan de Bergweg in Bloemendaal zijn alle voorzieningen aanwezig, maar in zeer beperkte mate (toiletten, kleedkamers, douches en bar). Tegenstanders wordt aangeraden hun auto te parkeren op de grote parkeerplaatsen van de Kennemerduinen, locatie Bleek en Berg. Bij de start van de lentecompetitie in 2011 – mogelijk al eerder - zal het nieuwe club huis met haar uitgebreide faciliteiten volledig in gebruik zijn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------