Marieke Gefferie Vrijwilliger van het Jaar!

Nieuws afbeelding 9 maart 2020

Op 6 maart is tijdens de Vrijwilligersavond Marieke Gefferie gehuldigd als ‘Vrijwilliger van het jaar 2020’. Bestuurslid Jup van 't Veld gaf in zijn speech aan dat er geen dag voorbijgaat dat zij, als voorzitter van de barcommissie, niet met onze club bezig is. Voor alle lastige issues die er soms zijn, draagt ze altijd goede oplossingen aan. We willen haar bedanken voor haar tomeloze inzet en grote verantwoordelijkheidsgevoel.

Het was een geslaagde avond, er werd gestreden (en gezongen!) om de prijzen bij de pubquiz en nog lang nagepraat. Voorzitter Casper Heijsteeg kondigde het goede nieuws aan dat er twee nieuwe kandidaten zijn voor de bestuursfuncties van voorzitter en TC (technische commissie). Hij bedankte alle vrijwilligers voor hun bijdrage afgelopen jaar.

Deze avond werd geweldig georganiseerd door de Vrijwilligerscommissie (Myrthe Bon, Margje Scheijgrond, Petra Borsboom, Marieke Rood en Esther te Voortwis) en mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren. PLUS Koot zorgde voor de welkomstdrankjes, De Eendracht voor hapjes tijdens de avond, Flowers by Tess voor de bloemen, Slagerij Konijn voor de prijzen, Autowasserette Hollandsekade voor de prijzen, Café Restaurant Bon voor de aankleding, Heren 1 voor de barbezetting en Greg Tee voor de foto’s. Heel hartelijk dank allemaal!

SUPERHELDEN ALS JULLIE MAKEN HVABCOUDE #BEDANKT