Scheidsrechters

ALLE DEELNEMERS SCHEIDSRECHTERSCURSUS GESLAAGD!

5 februari 2009

Op woensdag 28 januari deden de 13 deelnemers aan de scheidsrechterscursus van januari 2009 examen. En: allemaal geslaagd!

Zelfs uw eigen scheidsrechterscommissaris, die de cursus qualitate qua bijgewoond heeft, heeft het examen met goed gevolg afgelegd.

Vanaf nu is onze club dus weer een nieuwe, frisse en enthousiaste groep scheidsrechters rijker.

Ik wil hierbij:

Cherise Bastiaans, Tom de Haan, Pip van Bremen, Folker Krijgsman, Floris Maidman, Oscar de Boer, Yves Haverkamp, Max Simons, Hans Teunissen, Mitch Westerink, Martijn van Kraaij, Marc Mackenbach en Max Scholts  van harte feliciteren met het halen van hun kaart.

Ik hoop en wens dat zij straks veel plezier gaan beleven aan het fluiten van onze wedstrijden.

Ik zal mijn best doen, met hulp van een groep bereidwillige en ervaren scheidsrechters, om hen daarbij zo goed mogelijk te begeleiden.

Ik hoop ook dat iedereen die naar een wedstrijd komt kijken respect en begrip wil tonen voor alle scheidsrechters, jong en oud, die hun vrije tijd geven om de wedstrijden zo goed als ze kunnen te fluiten. Uw/jullie steun heeft ieder daarbij nodig. Negatieve opmerkingen, hoe goed bedoeld ook, komen het plezier en het vertrouwen in het fluiten niet ten goede.

Dus geef mensen de ruimte om zich ook hierin te ontwikkelen en onthoud: de beste stuurlui staan aan wal!

Susan van Agten, scheidsrechterscommissaris.